top of page
logo_edited.png

שלום שמי קובי פריד ,אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה באיכילוב.

השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות

וכרוניות, גופניות ונפשיות

 

התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל

ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי


אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ

signture.png
img_01.png
אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך

תודה על הפניה

ליה, הרטבת לילה

סיפורים אישיים

ליה הגיעה אליי לטיפול הומאופתי בגיל שש, בשל בעיות עור. בתשאול ההומאופתי עלה שהיא מרטיבה בכל לילה. הוריה לא ציינו בפנייה המקורית אלי את בעיית ההרטבה, משום שלאחר הכשלונות שחוו בטיפולים המקובלים, הם לא ציפו שהבעיה תיפתר לפני גיל 11, הגיל שבו אמא שלה הפסיקה להרטיב.


לאחר חודש של טיפול יומי ברמדי חלה החרפה מסוימת בבעיית העור ולא חל שינוי בתדירות ההשתנה הלילית. הסברתי להורים שברוב הטיפולים ההומאופתיים יכולה לחול החרפה ראשונית. לרוב, ההחרפה מצביעה על כך שהרמדי מדוייקת והתהליך יהפוך בהמשך לתהליך של ריפוי. לשמחתי הם היו סבלניים והמשיכו בטיפול על אף האכזבה הראשונית. לאחר כשבועיים (חודש וחצי מתחילת הטיפול), ההורים דיווחו שתדירות ההשתנה השתנתה לכל לילה שני ושחל שיפור בבעיית העור.


מספר ימים לאחר מכן ליה חלתה במחלת חום. ההורים היו איתי בקשר רצוף ולא נתנו לה טיפול תרופתי. היא עברה את המחלה תוך 3 ימים תוך שימוש תכוף ברמדי ההומאופתית.


למפגש המעקב שנערך חודשיים אחרי תחילת הטיפול ההורים הופיעו נרגשים וסיפרו שבאותו בוקר הילדה התעוררה לראשונה ביוזמתה לפנות בוקר, קמה, עשתה פיפי וחזרה לישון. זה גם היה סיומו של שבוע שבו לא הרטיבה.


במהלך שלושת החודשים הבאים היו מידי פעם "פספוסים" בלילה. תדירותם הלכה ופחתה. הם סיימו טיפול לאחר 5 חודשים מיום הגעתם למרפאתי כאשר הילדה הייתה "יבשה" במשך חודש וגם בעיית העור נרפאה.


100 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קשב וריכוז

לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה':

ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.

בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה ד', החלטנו לנסות טיפול ברטאלין

bottom of page