top of page
logo_edited.png

שלום שמי קובי פריד ,אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה באיכילוב.

השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות

וכרוניות, גופניות ונפשיות

 

התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל

ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי


אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ

signture.png
img_01.png
אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך

תודה על הפניה

זה הכל בראש שלך

מאת: ד"ר יעקב פריד

 

היא בת 22, בחורה חכמה ומוכשרת, שסיימה מסלול מרשים: תנועת נוער, שנת שרות, שרות צבאי פיקודי, פסיכומטרי וטיול למזרח.


לאחר שחזרה מחו"ל היא החלה ללמוד באוניברסיטה, תואר ראשון במדעי המחשב, "כי ההווה והעתיד הם בהיי טק". היא משקיעה המון בלימודים כי היא חייבת להצטיין "כדי לפתוח לעצמה את כל האופציות".


אחרי 3 חודשים באוניברסיטה התחילו להופיע לה כאבים מוזרים בבטן, כאבי ראש, חולשה ועייפות.


בבירור שנעשה על ידי רופא המשפחה, נוירולוג, רופא עיניים, גסטרואנטרולוג וגניקולוג לא התגלה שום ממצא המעיד על בעיה רפואית. רופא המשפחה סיכם את הברור מאליו ואמר לה שאלו תופעות של לחץ ומתח. "זה הכל בראש שלך ואת חייבת להירגע ולהרגיע" הוא סיכם והמליץ לה ללכת לטיפול פסיכולוגי או לקבל טיפול תרופתי.


היא בחרה להגיע אלי לטיפול הומאופתי כי עזרתי לחבר שלה, שסבל מבעיות של מתח ולחץ.


במפגש הראשון שלנו, בשיחת האבחון, הרגשתי שהיא פגועה וכועסת מהאמירה של רופא המשפחה. היא לא הבינה איך זה יכול להיות ש"הכל מלחץ", ש"הכל בראש שלה" כאשר היא מרגישה כאבים וחולשה פיזיים לחלוטין. "אני בכלל לא לחוצה ועברתי כבר דברים קשים יותר בחיי" היא אמרה.


הסברתי לה על הקשר שבין גוף, נפש ורוח, על כך שישיבה ממושכת, אימוץ העיניים וריכוז המחשבה, במהלך קריאה ממושכת, יכולים לגרום לשרירי הצוואר והגב להיתפס ובכך לגרום לכאבי ראש.

סיפרתי לה שבלחץ, במתח ובדריכות, הגוף מפריש חומרים כמו קטכול אמינים, שדורכים שרירים רבים ומכינים את הגוף למעשה ל"מלחמה". הפרשה יומית מוגברת של החומרים הללו, בשל דריכות ומתח ממושכים, משפיעה על המערכות השונות ויכולה לגרום לתופעות כמו כאבי בטן וראש.


הסברתי לה על חשיבות תזונה מאוזנת ואכילה מסודרת, סיכמתי איתה שהיא תחזור לפעילות גופנית אירובית והנחתי אותה לקחת פעמיים ביום תרופה הומאופתית שהתאמתי לה כדי לעזור ולתמוך בכוחות המרפא שלה, שיאפשרו לה ולמערכות השונות שלה, להתמודד בצורה טובה יותר עם מצב הלחץ והשחיקה שחוותה.


בסיום השבוע הראשון לטיפול ההומאופתי, היא דיווחה באכזבה: "אין שום שינוי ואני נורא לחוצה כי תקופת הבחינות מתקרבת". הנחתי אותה לקחת את התרופה ההומאופתית כל ארבע שעות ולשוחח איתי לאחר שלושה ימים.


"אולי קצת יותר טוב" היא דיווחה. "יופי, אני שמח לשמוע, תמשיכי ותדווחי עוד שבועיים או קודם – ע"פ הצורך" אמרתי לה.


היא צלצלה אחרי עשרה ימים וסיפרה שהבטן כמעט ולא כואבת, שהיא שמחה יותר, אנרגטית יותר ושהראש כואב רק בלילה – וגם זה פחות.


היכולות של הגוף שלנו לאותת לנו כאשר הוא שחוק והיכולות המופלאות שלו להתחזק כאשר אנו קשובים לו, מדהימים אותי בכל פעם מחדש. לחץ, שחיקה ומתח נוגעים היום בכל אחד מאיתנו לפעמים ברמה כל כך עמוקה שגם שינה טובה לא מספיקה. ההומאופתיה היא כלי נפלא שיכול לעזור לגוף לעשות את העבודה לשמה הוא נועד ולחזור לתמוך בו ולחזק אותו.

30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פאפא

קשב וריכוז

לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה':

ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.

בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה ד', החלטנו לנסות טיפול ברטאלין

bottom of page