חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין וללא תופעות לוואי

תוכן עניינים

הורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז, ומבוגרים שסובלים מהפרעות אלו, בוחרים בטיפולים בטוחים, טבעיים ואמינים המסייעים להם לנהל שגרה רגילה בכל היבטי החיים.
טיפול בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין , באמצעות הומאופתיה, הוכח כיעיל בשיפור הרווחה החינוכית, החברתית וההתנהגותית של ילדים, מתבגרים ומבוגרים, לצד הפחתה משמעותית של תופעות הלוואי והתסמינים הקשורים לשימוש בתרופות.

למי מתאים טיפול בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין?

  • ילדים ובני נוער המאובחנים עם הפרעת קשב וריכוז.
  • ילדים ובני נוער העוברים כיום טיפול תרופתי.
  • מבוגרים המפגינים התנהגות אימפולסיבית והיפראקטיבית.

הטיפול מתאים לילדים, בני נוער וממבוגרים שסובלים מתופעות לוואי של טיפול בריטלין, לרבות כאבי ראש, ירידה בתיאבון (שעשויה לגרום לעיכוב בגדילה והתפתחות), הפרעות שינה, עצבנות ודיכאון וכאבי בטן. כמו כן הטיפול מתאים לכאלו שמקבלים טיפול תרופתי ומעוניינים לא לעלות בכמות התרופה אבל עדיין צריכים עזרה נוספת.

טיפול בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין - בור שמנסה להתרכז בעבודה

התאמה אישית של טיפול הומאופתי או טיפול אינטגרטיבי

"במשך יותר משני עשורים אני מעניק טיפולים הומאופתיים לילדים ובני נוער רבים עם הפרעת קשב וריכוז. חלקם מקבלים טיפול הומאופתי בלבד ורואים שיפורים משמעותיים במצבם ובביצועים הלימודיים.
אחרים משלבים טיפולים הומאופתיים ותרופתיים, ונהנים מהפחתת תופעות הלוואי של התרופה. משך הטיפול התרופתי קצר יותר והם חווים גם שיפורים בתסמינים אחרים שנגרמים מהתרופות", אומר ד"ר קובי פריד.

הגישה הטיפולית

ניסיונו הרב של ד"ר פריד מסומן באינספור טיפולים מוצלחים לילדים ובני נוער עם הפרעת קשב וריכוז, ומוכיח את יעילותם של פתרונות הומאופתיים, הן בשילוב תרופתי והן באופן עצמאי.
הומאופתיה היא שיטה יעילה ובטוחה הנותנת מענה למצבים פיזיים ונפשיים, אקוטיים או כרוניים. היא מתחשבת בסימפטומים פיזיים, נפשיים ורגשיים, ומספקת טיפול הוליסטי בכל הרמות.

התאמה אישית של כל תכנית טיפול

ד"ר פריד, שהוכשר תחילה כרופא ובהמשך כהומאופת, משלב בגישתו הטיפולית רפואה קונבנציונלית עם הומאופתיה. הוא מתאים באופן אישי כל טיפול לצרכים האישיים של הילדים, תוך התמקדות בסימפטומים הספציפיים שלהם ובכל טיפול נוסף שהם עשויים לקבל.
מתוך הבנה שהטיפול חורג מעבר למרפאה, ד"ר פריד והצוות המקצועי שלו, מציעים תמיכה מעבר לשעות העבודה הרגילות. הם מקיימים קשר עם ההורים ,המורות, אנשי צוות נוספים והמטופלים לשם מעקב אחר השינויים בתסמינים ויעילות הטיפול. ניתן לבצע התאמות לתרפואה ההומאופתית לפי הצורך, בהתאם לשינויים במצב של כל מטופל.

תהליך הטיפול

אבחון

כשהוא חובש כובע של רופא הומאופת, ד"ר פריד עורך אבחון מקיף של הקשיים והתסמינים הקשורים לבעיות קשב וריכוז, לרבות הטיפולים התרופתיים בהם.

שיתוף פעולה

במידת הצורך, אבחון ADHD והערכות אחרות של אנשי מקצוע שונים נבדקים, ומתקיימים דיונים עם אנשי מקצוע מתחום החינוך, כדי להשיג הבנה מלאה של מצבם החברתי והלימודי של הילדים או המבוגרים, ושיתוף אנשי מקצוע מוסמכים בתהליך הטיפולי.

רפואה

התרופה ההומאופתית מותאמת לתסמינים שזוהו במהלך האבחון. בשלב זה ניתן הסבר מפורט על תכנית טיפול הומאופתיה לילדים או למבוגרים.

מעקב שוטף

לאורך כל תקופת הטיפול, ד"ר פריד וצוות המרפאה מקיימים קשר טלפוני עם הילדים והוריהם או עם המטופלים המבוגרים, כדי להתעדכן בכל התפתחויות.
פגישות מעקב חודשיות מתקיימות במרפאה להערכת התגובה לטיפול וההתקדמות הכוללת. ד"ר פריד וצוות המרפאה ממשיכים להיות זמינים לטיפול במקרים דחופים לאורך כל תקופת הטיפול.

שאלות ותשובות

מהן החלופות הטבעיות לריטלין לטיפול ב-ADHD?

חלופות טבעיות לריטלין לטיפול בהפרעות קשב וריכוז כוללות טיפולים הומאופתיים, שינויים תזונתיים, טיפול התנהגותי והתאמות באורח החיים. תרופות הומאופתיות מתמקדות בטיפולים אישיים המבוססים על תסמינים ספציפיים, בעוד ששינויים תזונתיים עשויים לכלול ביטול תוספים מלאכותיים ושילוב מזון עשיר בחומרים מזינים.
טיפול התנהגותי יכול לעזור לילדים ולמבוגרים לפתח אסטרטגיות התמודדות, והתאמות באורח החיים כגון פעילות גופנית סדירה ושינה מספקת יכולות גם למלא תפקיד מכריע בניהול תסמיני ADHD.

עד כמה יעילים טיפולים הומאופתיים בניהול תסמיני ADHD?

טיפולים הומאופתיים נמצאו יעילים בהתמודדות עם תסמיני ADHD בקרב ילדים ומתבגרים רבים. מטרת טיפול בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין היא לספק פתרון הולם לתסמינים הגופניים, הנפשיים והרגשיים הייחודיים של הפרט, תוך קידום רווחה כללית.
מחקרים וניסיון קליני מצביעים על כך שהומאופתיה יכולה לעזור להפחית היפראקטיביות, לשפר את הריכוז ולמזער התנהגות אימפולסיבית ללא תופעות הלוואי הנפוצות הקשורות לתרופות קונבנציונליות כמו ריטלין.

האם יש שינויים תזונתיים שיכולים לעזור לשפר את תסמיני ADHD?

כן, שינויים תזונתיים יכולים להשפיע באופן משמעותי על תסמיני ADHD. כמה המלצות נפוצות כוללות הפחתת סוכר ותוספים מלאכותיים, שילוב יותר חומצות שומן מסוג אומגה 3 המצויות בדגים וזרעי פשתן, והקפדה על צריכה מאוזנת של חלבון ופחמימות מורכבות.

איזה תפקיד יש לשינויים באורח החיים בטיפול בבעיות קשב וריכוז ללא תרופות?

שינויים באורח החיים חשובים להתמודדות עם תסמיני קשב וריכוז ללא תרופות. פעילות גופנית סדירה מסייעת להפחתת היפראקטיביות ולשיפור הריכוז. ביסוס שגרה עקבית, כולל לוחות זמנים יומיומיים מובנים וציפיות ברורות, יכולה לספק יציבות ולהפחית התנהגות אימפולסיבית.
תרגילי מיינדפולנס וטכניקות הרפיה יכולים לעזור לשפר את המיקוד ולהפחית את הלחץ, ולתמוך עוד יותר בניהול התסמינים הכולל.

אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
שלום שמי קובי פריד, אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, טיפלתי וחקרתי בבית חולים תל השומר מ- 2014, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה בבית חולים איכילוב. השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות וכרוניות, גופניות ונפשיות התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ.
אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ
בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
אולי יעניין אותך גם
בלוג

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית טיפולים הומאופתיים, שהוכחו כיעילים באמצעות מחקר, מספקים, בין היתר, גם תמיכה מקיפה לחולי סרטן הערמונית, ומתבצעים באמצעות שימוש בתרופות הומאופתיות המיוצרות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות, לצד צוות תמיכה ייעודי הזמין בטלפון בכל ימות השבוע. גישה זו מעניקה תמיכה הוליסטית לאתגרים הפיזיים והנפשיים שמציבים הטיפולים האונקולוגיים

קרא עוד »
בלוג

טיפול באלרגיה: פתרונות יעילים וטבעיים מעולם ההומאופתיה

הומאופתיה היא שיטה טבעית להקלת תסמיני והשפעות אלרגיות מבלי להסתמך על סטרואידים, אנטיהיסטמינים או התמודדות עם תופעות הלוואי שלהם. טיפול באלרגיה בגישה ההומאופתית מתאים לאנשים עם רגישויות לאבק או לקרדית אבק הבית; רגישויות לאבקנים; אנשים שחווים תגובות אלרגיות לבעלי חיים; או לאנשים שחווים תגובות אלרגיות שאינן מוסברות. המגבלות של טיפולי אלרגיה קונבנציונליים רוב טיפולי האלרגיה

קרא עוד »
בלוג

רפואה משלימה לילדים: הגישה האינטגרטיבית

בתחום הטיפול בילדים, הרפואה המשלימה מציעה גישה הוליסטית הנותנת מענה לצרכים הייחודיים של כל ילד. ד"ר קובי פריד, רופא והומאופת עם ניסיון שנפרש על פני למעלה מעשרים שנים ברפואה הקונבנציונלית ובהומאופתיה, מכין תוכניות רפואה משלימה לילדים בהתאמה אישית, כשהמטרה היא קידום בריאות ורווחה מיטביים. עם שילוב שתי השיטות, הוא מספק למטופליו גישה מקיפה ומטפחת לריפוי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן