חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הומאופתיה קלאסית: גישה חדשנית לשמירה על הבריאות

תוכן עניינים

טבע החיים הוא שינוי, וכך גם הגוף והנפש חווים שפע חוויות ושינויים, וככל שעוברות השנים, השמירה על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו עשויה להציב אתגרים מורכבים יותר ויותר שדורשים גישות התייחסות מקיפות ומותאמות אישית.
הומאופתיה קלאסית מציעה גישה הוליסטית לטיפוח ושיפור הבריאות על ידי ניצול יכולות הריפוי המולדות של הגוף והנפש.

הומאופתיה קלאסית

 

אבל תחילה בואו נבין רגע מהי הומאופתיה קלאסית

הומאופתיה, רפואה אלטרנטיבית שפותחה בסוף המאה ה-18 על ידי הרופא הגרמני סמואל הנמן, מאמצת את העיקרון של "דומה מרפא דומה".

ש בחומרים טבעיים, המעובדים בקפידה במתקני תרופות הומאופתיים העומדים בסטנדרטים בריאותיים מחמירים, כגון אלו המפוקחים על ידי ה-FDA בארה"ב או משרד הבריאות בישראל.

 

הומאופתיה אינטגרטיבית – השילוב המנצח

שמי ד"ר קובי פריד, אני רופא הומאופת, ובשיטה ייחודית של טיפול הומאופתי אינטגרטיבי, אני ממזג את המומחיות הרפואית הענפה שלי עם הידע העמוק שלי בהומאופתיה. סינרגיה זו מאפשרת למטופלים ליהנות מהיתרונות של תרופות קונבנציונליות והומאופתיות כאחד, ולשפר את רווחתם הכללית ללא הקונפליקטים הקשורים לרוב בטיפולים מרובים.
הרפואה הקונבנציונלית מתמקדת בהתאמת תרופות לבעיות, למחלות או למצבים נפשיים, אבל ההומאופתיה האינטגרטיבית מאפשרת לטיפולים אלו להתקיים במקביל, ובמקרים רבים מפחיתה, או אפילו מבטלת את הצורך בצריכת חלק מהתרופות.

 

מאפייני טיפול הומאופתי

כדי לקבוע תוכנית טיפול לאדם, אני לוקח בחשבון את כל התסמינים של המטופל (פיזיים, נפשיים או רגשיים) ומזהה את הסוג הנכון של רמדי הומאופתית. התרופה יכולה להיקבע בצורה של נוזל, גרגירים, אבקה או טבליות, ובמקרים רבים אני מייעץ גם על שינויים באורח החיים ושינויים תזונתיים במידת הצורך, כחלק מתוכנית טיפול.
חשוב להבין שבחלק מהמקרים התסמינים עשויים להחמיר באופן זמני לפני שהם משתפרים. 'החמרה' זו של התסמינים יכולה להיות חלק מהטיפול ההומאופתי, אבל חשוב שתיידעו אותי על כל שינוי בתגובה שלכם לתרופה ולטיפול, כדי שנשנה את הגישה בהתאם.

 

טיפול מותאם אישית

במהלך טיפול הומאופתי אני מתאים לכל אדם תרופות הומאופתיות לאחר ייעוץ מקיף המכסה היסטוריה רפואית, טיפולים נוכחיים ומטרות בריאות אישיות. גישה מותאמת אישית זו מאפשרת לוודא שכל היבט בבריאותו של המטופל נלקח בחשבון, במטרה לייעל את התוצאה הטיפולית.
אבן היסוד של טיפול מוצלח טמונה ביחסים האישיים שאני מטפח עם המטופלים שלי, עם הקפדה על תקשורת פתוחה ותמיכה בכל עת. עדכונים והתאמות קבועים הם חלק מהאינטראקציה המתמשכת שלי עם המטופלים, הכוללת בדרך כלל שיחות שבועיות, במיוחד במהלך השלב הראשוני של הטיפול.

 

חשיבות בחירת רופא הומאופת מוסמך

לפני שאתם פונים לטיפול הומאופתי, חשוב שתבדקו את רמת הידע והניסיון של הרופא שאתם בוחרים להתייעץ איתו, לוודא שהוא אכן מטפל מוסמך ושהידע שלו מבוסס על שנים של למידה ומחקרים שהתפרסמו.
לא כל "מטפל" הוא הומאופת, ולא כל "מטפל" עומד בסטנדרטים להומאופתיה מוסמכת. חלק מהמוניטין שלי מבוסס על מחקרים מקיפים שביצעתי, שהתפרסמו, שזכו להצלחה, ושהובילו גופים ממשלתיים להתייעץ איתי.
בפגישת הייעוץ המקיפה שנערוך, ושלפעמים יתכן שתתפרש על פני שניים או שלושה מפגשים, נתאים לכם רמדי הומאופתית שמבוססת על הממצאים שיעלו בפגישת הייעוץ, ובהתאמה מושלמת לצרכים, לנסיבות, להיסטוריה הרפואית שלכם ולמצבכם הבריאותי כיום.
אז אל תקלו ראש בבחירת הרופא המתאים לכם. בצעו את המחקר הנדרש כדי לבחור באיש המקצוע המוסמך והטוב ביותר.

 

כמה מילים לסיום

טיפול הומאופתי אינטגרטיבי ממזג את מיטב הרפואה הקונבנציונלית והאלטרנטיבית, ומציע גישה עדינה ומקיפה לטיפול במגוון רחב של מצבים בריאותיים, ממחלות יומיומיות ועד למחלות כרוניות ובעיות נפשיות.
אז אם אתם בוחנים חלופות לטיפולים רפואיים, זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ להתאמת הטיפול ההומאופתי לצרכים הספציפיים שלכם.

שאלות ותשובות

מהו טיפול הומאופתי אינטגרטיבי?

טיפול הומאופתי אינטגרטיבי מבוסס על גישה הוליסטית המשלבת את עקרונות הרפואה הקונבנציונלית עם הומאופתיה קלאסית. שיטה זו ממנפת את החוזקות של שתי השיטות במטרה לספק טיפול מקיף, לטפל באדם השלם ולא רק בסימפטומים.

איך מתנהל טיפול הומאופתי אינטגרטיבי לצד הרפואה הקונבנציונלית?

בטיפול הומאופתי אינטגרטיבי אני משתמש בתרופות הומאופתיות בשילוב עם טיפולים רפואיים קונבנציונליים.
גישה כפולה זו מאפשרת למטופלים ליהנות מהיעילות המיידית של הרפואה הקונבנציונלית ומתכונות הריפוי הטבעיות והעדינות של תרופות הומאופתיות, תוך שיפור הבריאות הכללית ללא הפרעה בין הטיפולים.

מהם היתרונות של שילוב טיפול הומאופתי עם רפואה קונבנציונלית?

שילוב של שתי צורות טיפול אלו יכול להציע מספר יתרונות, כולל תלות מופחתת בתרופות, פחות תופעות לוואי ושיפור הבריאות לטווח ארוך.
גישה זו יעילה במיוחד לטיפול במצבים כרוניים, שבהם הרפואה הקונבנציונלית מנהלת את הסימפטומים, בעוד שהומאופתיה שואפת לטפל בחוסר האיזון הבריאותי הבסיסי.

באילו מצבים הומאופתיה מטפלת?

הומאופתיה קלאסית משמשת לטיפול במגוון רחב של בעיות בריאותיות, כולל כמה מחלות כרוניות:
אלרגיות
מיגרנות
דיכאון
תסמונת עייפות כרונית
דלקת מפרקים שגרונית
תסמונת מעי רגיז
תסמונת קדם וסתית.
טיפול הומאופתי מתאים גם לטיפול בבעיות עור, כאבי שיניים, כאבי ראש, בחילות, שיעול והצטננות.

אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
שלום שמי קובי פריד, אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, טיפלתי וחקרתי בבית חולים תל השומר מ- 2014, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה בבית חולים איכילוב. השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות וכרוניות, גופניות ונפשיות התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ.
אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ
בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
אולי יעניין אותך גם
בלוג

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית טיפולים הומאופתיים, שהוכחו כיעילים באמצעות מחקר, מספקים, בין היתר, גם תמיכה מקיפה לחולי סרטן הערמונית, ומתבצעים באמצעות שימוש בתרופות הומאופתיות המיוצרות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות, לצד צוות תמיכה ייעודי הזמין בטלפון בכל ימות השבוע. גישה זו מעניקה תמיכה הוליסטית לאתגרים הפיזיים והנפשיים שמציבים הטיפולים האונקולוגיים

קרא עוד »
בלוג

טיפול באלרגיה: פתרונות יעילים וטבעיים מעולם ההומאופתיה

הומאופתיה היא שיטה טבעית להקלת תסמיני והשפעות אלרגיות מבלי להסתמך על סטרואידים, אנטיהיסטמינים או התמודדות עם תופעות הלוואי שלהם. טיפול באלרגיה בגישה ההומאופתית מתאים לאנשים עם רגישויות לאבק או לקרדית אבק הבית; רגישויות לאבקנים; אנשים שחווים תגובות אלרגיות לבעלי חיים; או לאנשים שחווים תגובות אלרגיות שאינן מוסברות. המגבלות של טיפולי אלרגיה קונבנציונליים רוב טיפולי האלרגיה

קרא עוד »
בלוג

רפואה משלימה לילדים: הגישה האינטגרטיבית

בתחום הטיפול בילדים, הרפואה המשלימה מציעה גישה הוליסטית הנותנת מענה לצרכים הייחודיים של כל ילד. ד"ר קובי פריד, רופא והומאופת עם ניסיון שנפרש על פני למעלה מעשרים שנים ברפואה הקונבנציונלית ובהומאופתיה, מכין תוכניות רפואה משלימה לילדים בהתאמה אישית, כשהמטרה היא קידום בריאות ורווחה מיטביים. עם שילוב שתי השיטות, הוא מספק למטופליו גישה מקיפה ומטפחת לריפוי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן