חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סרטן – סיפור אישי של יעקב

תוכן עניינים

סיפורים אישיים

שום דבר לא הכין אותי לבשורה שאבי חלה בסרטן. התדהמה, ההצפה הפנימית של פחד דאגה וכאב היו מסוג ובעוצמה שלא חוויתי. זה כבר לא היה לשמוע וללוות אחרים כמטפל וכתומך, זה היה לחוות את הדבר עצמו מקרוב מאד – כבן.

הוא איש מדהים ומיוחד אבא שלי וככה הוא גם התמודד עם הסרטן. בעיניים פקוחות, באומץ, בקבלת החלטות מושכלת, ברצון ובהחלטה להמשיך ולחיות ולעבור את כל הטיפולים הקשים שאולי רק יאריכו קצת את החיים – "כי אי אפשר לעזוב לבד את אמא ואתכם".

הפחד הגדול שלו היה מתופעות הלוואי שהיו צפויות בעקבות ההקרנות. טיפלתי בו בהומאופתיה כדי להתגבר על הסבל והכאב של הבדיקות הפולשניות, הוא קיבל רמדיז לפני הניתוח ולאחריו, בזמן ההקרנות ולאחריהן. היכולת והאפשרות לטפל בו ולעזור לו הצילה אותי.

האושר לראות אותו מחלים ומתאושש במהירות – כמעט ללא תופעות לוואי, היה עצום. לקראת סוף ההקרנות הרופא האונקולוג שטיפל בו, בירר איתו איזה טיפול הוא מקבל בנוסף שגורם לו לצלוח את ההקרנות בצורה טובה כל כך. התשובה של אבא שלי, "הומאופתיה מהבן שלי, הרופא". זה היה רגע של ניצחון עבורו ועבורי.

אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
שלום שמי קובי פריד, אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, טיפלתי וחקרתי בבית חולים תל השומר מ- 2014, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה בבית חולים איכילוב. השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות וכרוניות, גופניות ונפשיות התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ.
אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ
בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
אולי יעניין אותך גם
בלוג

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית טיפולים הומאופתיים, שהוכחו כיעילים באמצעות מחקר, מספקים, בין היתר, גם תמיכה מקיפה לחולי סרטן הערמונית, ומתבצעים באמצעות שימוש בתרופות הומאופתיות המיוצרות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות, לצד צוות תמיכה ייעודי הזמין בטלפון בכל ימות השבוע. גישה זו מעניקה תמיכה הוליסטית לאתגרים הפיזיים והנפשיים שמציבים הטיפולים האונקולוגיים

קרא עוד »
בלוג

טיפול באלרגיה: פתרונות יעילים וטבעיים מעולם ההומאופתיה

הומאופתיה היא שיטה טבעית להקלת תסמיני והשפעות אלרגיות מבלי להסתמך על סטרואידים, אנטיהיסטמינים או התמודדות עם תופעות הלוואי שלהם. טיפול באלרגיה בגישה ההומאופתית מתאים לאנשים עם רגישויות לאבק או לקרדית אבק הבית; רגישויות לאבקנים; אנשים שחווים תגובות אלרגיות לבעלי חיים; או לאנשים שחווים תגובות אלרגיות שאינן מוסברות. המגבלות של טיפולי אלרגיה קונבנציונליים רוב טיפולי האלרגיה

קרא עוד »
בלוג

רפואה משלימה לילדים: הגישה האינטגרטיבית

בתחום הטיפול בילדים, הרפואה המשלימה מציעה גישה הוליסטית הנותנת מענה לצרכים הייחודיים של כל ילד. ד"ר קובי פריד, רופא והומאופת עם ניסיון שנפרש על פני למעלה מעשרים שנים ברפואה הקונבנציונלית ובהומאופתיה, מכין תוכניות רפואה משלימה לילדים בהתאמה אישית, כשהמטרה היא קידום בריאות ורווחה מיטביים. עם שילוב שתי השיטות, הוא מספק למטופליו גישה מקיפה ומטפחת לריפוי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן