top of page
logo_edited.png

שלום שמי קובי פריד ,אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה באיכילוב.

השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות

וכרוניות, גופניות ונפשיות

 

התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל

ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי


אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ

signture.png
img_01.png
אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך

תודה על הפניה

סחרחורות וורטיגו


 

טיפול טבעי בסחרחורות שישיב לכם את שיווי המשקל

טיפולים הומאופתים מפחיתים את התדירות או מעלימים לגמרי את התקפי הסחרחורת.

כשהעולם מסתובב, ההומאופתיה מסוגלת להחזיר לגופכם את היציבות ללא טיפול תרופתי.

 

למי מתאים הטיפול?

  • לאנשים שסובלים מהתקפי סחרחורת תכופים ובלתי מוסברים.

  • לאנשים שסובלו מוורטיגו.

  • לאנשים שסובלים מבעיה במערכת איברי שיווי המשקל שבאוזן.

  • לאנשים שנתקפים סחרחורות עקב בעיות רפואיות ידועות.

 

״טיפלתי באנשים רבים שסבלו מסחרחורת וחוו שיפור משמעותי במצבם בעקבות הטיפול ההומאופתי. אנשים אלה חשו הקלה בסימפטומים תוך ימים ספורים כאשר פרקי הזמן בין התקפי הסחרחורת הלכו והתארכו, עוצמתם פחתה ובמקרים רבים הסחרחורת אף נעלמה לחלוטין״, ד״ר פריד

סחרחורות

ברגעים מסוימים אתם מרגישים שהאדמה רועדת לכם מתחת לרגליים, העולם מסתובב ואתם מאבדים שיווי משקל. תחושת חוסר היציבות הזו, הסחרחורת, תוקפת כל אדם בצורה קצת שונה אבל כשהיא מגיעה, היא יוצרת בלבול ואתם מרגישים צורך להיאחז במשהו במהירות, לפני שאתם נופלים לקרקע.

סחרחורת היא תופעה שכיחה. לרוב, ב-40-50% מהמקרים, הסיבה לסחרחורת מקורה בבעיה במערכת אברי שיווי המשקל שבאוזן. גורמים אחרים לתחושה זו יכולים להיות שינויים ברמות הסוכר בדם, מחלות כמו הפרעות בקצב הלב ובעיות הורמונליות, בעיה נוירולוגית כלשהי כמו אפילפסיה או מגרנות, תרופות שונות וכן גורמים פסיכולוגיים.


האבר שאחראי על שיווי המשקל שלנו נמצא באוזן הפנימית, כאשר עצב שיווי המשקל הוא שמעביר את המידע למוח. עם זאת, האוזן הפנימית היא לא היחידה שמעורבת בשמירה על שיווי המשקל של הגוף שלנו כי זוהי למעשה פעולה משולבת של האוזניים יחד עם העיניים, המוח, הצוואר, השרירים וכן העצבים שמוליכים מידע מהרגליים למוח.


לא פעם, אנשים שסובלים מסחרחורות מתקשים לקבל אבחנה חד משמעית וברורה ולכן נאלצים להתמודד עם מצבם למשך שנים ארוכות. לא פעם, באין אבחנה קלינית ברורה, הסביבה כבר לא מאמינה למסוחררים שהם אכן סובלים מתופעה פיזית ותגובות בסגנון ״את סתם מדמיינת״ או ״תפסיק להמציא בעיות ותתמודד״ הופכות להיות תכופות. כך, על הסבל הפיזי וחוסר האונים נוסף גם תסכול וקושי בהתמודדות עם הסביבה.


אנשים שסובלים מסחרחורת מתארים את חייהם כתחושה של תנועה מתמדת כשהעולם לא חדל להסתובב סביבם, כהליכה על ענן או כציפה.

הטיפול הקונבנציונלי בסחרחורות שנובעות מבעיה באבר שיווי המשקל תלוי בסוג הפגיעה.


  • פגיעה בסיסית – חוסר תיאום בין איבר שיווי המשקל באוזן אחת וזה שנמצא באוזן השנייה. הטיפול השכיח הוא פיזיותרפיה שמטרתה תיקון ברמה המוחית.

  • קריסטלים – הקריסטלים הם גבישים קטנים שהם חלק ממערכת שיווי המשקל שבאוזן הפנימית. ישנם מקרים שבהם הקריסטלים משתחררים ומחליפים את מיקומם, מה שגורם למערכת לזהות תנועה גם אם הגוף למעשה נמצא במנוחה או בחוסר תנועה. באמצעות טיפול כירופרקטי או פיזיותרפי, מטולטל הראש באופן שמחזיר את הקריסטלים למקומם.

  • מחלות – כשהסחרחורת נובעת ממחלות אחרות במערכת שיווי המשקל, הטיפול יותאם למחלה ויוכל לכלול שינויים בתזונה, טיפול תרופתי ואפילו ניתוח.

אנשים רבים פונים לטיפול הומאופתי לאחר שטיפולים תרופתיים, פיזיותרפיים ואחרים לא עזרו להם לפתור את בעיית הסחרחורת, או כאשר לא הצליחו לקבל אבחנה נכונה וברורה לגורמים לסחרחורת. תהליך האבחון ההומאופתי איננו נשען אך ורק על הסימפטומים הפיזיים אלא גם על רבדים רגשיים והתנהגותיים, על אופיים של המטופלים, על אורח חייהם ועל מרכיבים רבים אחרים שיוצרים תמונה של האדם כמכלול. כך, התסכול וחוסר האונים שחווים אנשים שסובלים מסחרחורות בלתי מוסברות יכולים סוף סוף לבוא לקיצם. ואם לא די בזה, כערך מוסף, השיפור שמורגש בעקבות הטיפול ההומאופתי לא מוגבל רק לבעיית הסחרחורת, אלא יתבטא ויורגש בכל בעיה נוספת אחרת, גופנית או נפשית, ויחולל שיפור בריאותי כולל.


בשונה מהטיפול התרופתי, הטיפול ההומאופתי לא מכוון במישרין לסימפטומים ספציפיים אלא פועל לסילוק הפרעות ברובד רחב ועמוק, וכך הגוף חוזר לפעילות תקינה ומלאה. פעילותו התקינה של הגוף מאפשרת למערכות השונות לפעול בצורה המיטבית ולחולל תהליך ריפוי מלא. כך מתרחש תהליך של התחזקות הגוף והגברת עמידותו בפני גורמי הסטרס השונים.


התרופות ההומאופתיות נקרחות כולן בבתי מרקחת מורשים שמפוקחים על ידי משרד הבריאות.


הגישה הטיפולית

מאחר שד״ר פריד הוכשר קודם כל כרופא ולאחר מכן כהומאופת, תפישת העולם הטיפולית שלו היא שילוב של רפואה קונבנציונלית והומאופתיה.


את הטיפול עצמו מתאים ד״ר פריד באופן אישי – לאדם עצמו אבל בעיקר לתופעות הספציפיות שמהן הוא סובל וכן לטיפולים הנוספים שהוא מקבל, במקרים הרלוונטיים.


מתוך הבנה שהטיפול איננו מתקיים אך ורק בין כותלי הקליניקה, ד״ר פריד והצוות המקצועי – שמורכב כולו מבוגרי לימודי הומאופתיה ומהומאופתים פעילים – זמין למענה גם מעבר לשעות העבודה המקובלות ויוצר קשר עם המטופלים כדי להתעדכן במצבם ובהשפעתו של הטיפול. במידת הצורך, תיתכן התאמה של התרופה ההומאופתית לשינויים שחלו בעקבות הטיפול.


התהליך

  1. אבחון – כשהוא חובש הן את כובע הרופא והן את כובע ההומאופת, ד״ר פריד מבצע אבחון מקצועי ומקיף של הסחרחורות, בעיות פיזיות אחרות וכן של גורמים אחרים שיחד, יוצרים תמונה שלמה של המטופלים כמכלול.

  2. תרופה – התאמת התרופה ההומאופתית לשלל התופעות והמאפיינים שנצפו במהלך האבחון. בשלב זה גם יינתן הסבר מפורט על האופן שבו יתנהל הטיפול.

  3. עדכון – לאורך תקופת הטיפול שומרים צוות המרפאה וד"ר פריד על קשר טלפוני עם המטופלים ומתעדכנים בהתפתחויות שונות במצבם.

  4. מעקב – מדי חודש מתקיימת פגישת מעקב בקליניקה להערכת התגובה לתרופה והתקדמות הטיפול.

לכל אורך הטיפול, ד״ר פריד וצוות המרפאה זמינים למענה במקרים דחופים.


עדות אישית

אילנה וינטר סבלה במשך שנים מסחרחורות, עד שפנתה לד״ר פריד לטיפול הומאופתי.


״בשנים האחרונות סבלתי מסחרחורות מלוות בתחושה של אובדן שיווי משקל. כל התקף נמשך כמה שבועות, גרם לי חוסר נוחות והפריע לי מאוד בחיי היום יום. כל הטיפולים התרופתיים, שניתנו לי על ידי רופא אף אוזן גרון, לא הועילו.


כשפניתי לטיפולו של ד"ר פריד, להפתעתי התקף הסחרחורת חלף תוך יומיים או שלושה מהיום שבו התחלתי לקחת את התרופה. מאז, אני נעזרת בהומאופתיה בכל פעם שמופיע התקף הסחרחורת ועדיין מדהימה אותי המהירות שבה הטיפול ההומאופתי עוזר לי. אני מאוד שמחה על הסבל שנחסך ממני וכן נהנית מכך שפשוט הפסקתי לצרוך את כל התרופות האחרות״.





143 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קשב וריכוז

לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה':

ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.

בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה ד', החלטנו לנסות טיפול ברטאלין

bottom of page