top of page
logo_edited.png

שלום שמי קובי פריד ,אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה באיכילוב.

השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות

וכרוניות, גופניות ונפשיות

 

התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל

ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי


אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ

signture.png
img_01.png
אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך

תודה על הפניה

שנה בריאה בגן


כבר בימים או בשבועות הראשונים בגן הקטנים שלכם עשויים להביא אתם חברים חדשים. לא, אני לא מדבר על זאטוטים אחרים. אני מתכוון למשהו קצת פחות חמוד – וירוסים וחיידקים.


הילדים חולים וסובלים, אתם מפסידים ימי עבודה, לא ישנים בלילה, נאבקים בתורים מוקדמים בקופת החולים ומדלגים בין מי מלח לאנטיביוטיקה כל שני וחמישי. רופא הילדים והסבתות יגידו לכם שאין מה לעשות, ככה זה אצל כולם וזה יחלוף.


הקול הפנימי שלכם צודק ! מתן אינטנסיבי של משככי כאבים, סירופים נוגדי שיעול ואנטיביוטיקה מחליש את המערכת החיסונית של ילדכם ומקרב את המחלה הבאה.


העניקו לילדכם את הפתרון הטוב ביותר – רפואה והומאופתיה - בדיקה ומעקב רפואיים בשילוב טיפול הומאופתי מותאם אישית. כך תחזקו את המערכת החיסונית שלהם ואתם תהיו רגועים יותר.


הומאופתיה היא הרפואה הטובה ביותר עבור ילדך. למה? כי הריפוי וההחלמה הם קלים, מהירים והכי חשוב –


ילדים אוהבים את זה. בניגוד לשיטות אחרות כמו תרופות מרות, דיקור או צמחים, הרמדי ההומאופתית ניתנת בצורה של גרגרי סוכר קטנטנים וטעמם מתוק (או טיפות נטולות טעם כשמדובר בתינוק).

 

הריפוי של גילי

גילי הייתה בת שלוש וקצת כשצעדנו בשביל למרפאה הישנה של ד"ר פריד. ילדה קטנה ועצבנית עם פז"מ של 8 טיפולי אנטיביוטיקה בשנה (אל תעשו חשבון לבד, אני יעזור לכם – 24 מרשמי אנטיבוטיקה מאז שנולדה). הסתכלתי על רשימת הביקורים אצל רופאת הילדים באתר של המאוחדת והחלטתי שמשהו לא בסדר כאן. כמעט כל חודש – סטרפטוקוק. לא יודעת מה גרם לי ללכת שוב ושוב, כל פעם למומחה אף אוזן גרון אחר כשכולם ממליצים על ניתוח להסרת השקדים עם בתיבול ניתוח כפתורים. כל פעם מחדש קיוויתי שיגידו לי שמשהו השתנה שם בגרון. המצב הבריאותי שלה כל הזמן התדרדר. היא כבר עשתה דום נשימה בשינה, דלקות אוזניים, אטופיק דרמטיטיס והכרטיס עובד שלי בארגון גוהץ פחות ופחות בשעון הנוכחות.


ואז החלטתי לעשות מעשה – שינוי תזונה! נתתי לזה חודשיים ושום דבר לא השתנה. אז עברתי לסירופים טבעיים בחנות טבע. גם אז היא המשיכה לבלות בבית. מישהי המליצה לי על מדקרת מצויינת וקרובה לאיזור מגורינו. קפצנו אליה ובדקירה הראשונה גילי צרחה כמו באירוע טרור. בתור היפוכונדרית שמחפשת ריפוי באינטרנט גיגלתי בלי סוף בחיפוש אחר פתרונות עד שהגעתי לאתר של ד"ר פריד. קבעתי תור. אני זוכרת שהייתי סקפטית ושאלתי את כל האמהות בחדר ההמתנה אם אני במקום הנכון כדי לוודא שהוא אכן מסוגל לעזור לה.


בפגישה הוא שאל הרבה שאלות על גילי. יצאנו מישם עם מרשם. המשכנו בקשר רציף, התמדנו. חלפו חודשיים ללא מחלה חום אחת! אני זוכרת ששותפי לחדר בעבודה אמר לי שהוא מתגעגע לימים שהיה לו שקט.


אז גילי היום בת 12 וחצי. עם שקדים (מקוריים, בלי חלקי חילוף), אוזניים בריאות, עור נקי, שינה תקינה והרבה הרבה פחות עצבנית שלא נאמר רגועה.... את הטיפול סיימנו בגיל 4-5, מאז רק ממליצים על הקוסם הזה ד"ר פריד.

230 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פאפא

קשב וריכוז

לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה':

ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.

בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה ד', החלטנו לנסות טיפול ברטאלין

bottom of page