חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קשב וריכוז

תוכן עניינים

סיפורים אישיים

ש. מספרת על הטיפול בבנה:

לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה': ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.

בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה ד', החלטנו לנסות טיפול ברטאלין. הרטאלין הפך אותו מילד שמח וחייכן למכונס בעצמו, חסר עניין חברתי ובעיקר עצוב. בהמשך, חווה ע' אירוע מפחיד של הזיות שלאחריו החלטנו שעלינו לחפש פתרונות אחרים שאינם כוללים רטאלין.

ע' טופל באומנויות, התאמן בקרטה, ביקר אצל פסיכולוג, קיבל שיעורי "הוראה מתקנת", רכב על סוסים, ניגן על גיטרה וחליל ועוד. כל אלו לא הצליחו להשקיט את נפשו הסוערת.

בכיתה ו' הגענו לד"ר פריד חרדים לבננו, חלוקים בדעותינו לגבי הטיפול, וחסרי כל ידע והבנה בתחום ההומאופתי.

שלושה שבועות לאחר תחילת הטיפול התקשרה המחנכת לספר בהתרגשות על השינוי הטוב שחל בהתנהגות של ע. בכיתה. במקביל ל"רגיעה" שחשנו בה גם בבית, התחיל ע. לגלות עניין רב במוסיקה, בנגינה בפסנתר ובהלחנה ואנחנו הרגשנו שמשהו עמוק בתוכו ניפתח.

השנים עברו וע' שהגיע לתיכון צעד לקראת בחינות הבגרות. המורים שלו ניסו לשכנע אותו ואותנו שייקח טיפול תרופתי לטובת ציוני הבגרות, ואנחנו ששוב היינו חלוקים בדעותינו בנושא, זוכרים היטב את העמדה הנחרצת שלך שהביעה התנגדות. בסופו של דבר, הכריע ע' שסרב לקחת כל טיפול תרופתי שעושה לו "לא טוב" וסיים את כל בחינות הבגרות "בהצלחה", גם אם לא "בהצטיינות".

עברנו שנים ארוכות ומורכבות ביחד, ובכל השנים הללו ליווית את ע. ואותנו כהומאופת וכרופא.אנחנו מאמינים שהטיפול שינה את מסלול חייו: עזר לו ל"קלף" מעליו קליפות שהיו מיותרות ולפגוש את עצמו. הטיפול סייע לו להתמודד עם הלקויות שלו ועזר לו להתפתח כאדם בוגר.

היום, שמונה שנים אחרי פגישתנו הראשונה, ע. שלנו בן 18, חניך בקורס טיס לאחר שעבר בהצלחה את כל המבדקים לקורס.

ואנחנו מודים לך על הכל: על דרכך המיוחדת, מסירותך ובעיקר על האמונה בע'.

אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
שלום שמי קובי פריד, אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, טיפלתי וחקרתי בבית חולים תל השומר מ- 2014, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה בבית חולים איכילוב. השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות וכרוניות, גופניות ונפשיות התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ.
אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ
בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
אולי יעניין אותך גם
טיפול טבעי בקנדידה
בלוג

טיפול טבעי בקנדידה – לשחרר את הגוף מהפטרייה המטרידה

קנדידה היא פטריה נפוצה אשר חיה בגופנו באופן טבעי, אך כאשר היא יוצאת מאיזון, היא עלולה לגרום לתסמינים מטרידים כמו עייפות, גרד, בעיות עיכול, וחולשה כללית. מצבים אלו מפריעים לאיכות החיים ועשויים לגרום לתסכול רב, ולכן יש חשיבות למצוא טיפול מתאים. אלא שבמקום לפנות לטיפולים כימיים, ההמלצה שלי היא לקבל פתרון של טיפול טבעי בקנדידה,

קרא עוד »
רפואה אינטגרטיבית
בלוג

רפואה אינטגרטיבית – הדרך לבריאות הוליסטית ולחיים מאוזנים

רפואה אינטגרטיבית משלבת את הטוב משני העולמות – הרפואה הקונבנציונלית לצד טיפולים הוליסטיים כמו הומאופתיה, צמחי מרפא, ותזונה מותאמת אישית. הגישה ההוליסטית לרפואה רואה את האדם כמכלול, ומתמקדת לא רק בטיפול בסימפטומים, אלא במציאת השורש לבעיה והבאת הגוף והנפש לאיזון מלא. מטרת הטיפול המתבצע במרכז להומאופתיה, בראשות ד"ר קובי פריד, היא להפחית את הצורך בשימוש

קרא עוד »
טיפול טבעי בגיל המעבר
בלוג

טיפול טבעי בגלי חום בגיל המעבר: פתרונות אינטגרטיביים

גלי חום הם התסמינים העיקריים והמוכרים ביותר של גיל המעבר, ומבחינת נשים רבות, חוויית גלי החום עלולה להוביל לשיבוש השגרה היומיומית ולתחושת אי נוחות פיזית ונפשית. אבל למרות שגלי החום הם חלק טבעי מהתהליך ההורמונלי בגוף האישה, ישנם פתרונות טבעיים שיכולים לסייע בהקלה על התסמינים, ולהעניק איכות חיים טובה יותר. פתרונות אלו מתמקדים באיזון הגוף

קרא עוד »
דילוג לתוכן