חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קשב וריכוז

תוכן עניינים

סיפורים אישיים

ש. מספרת על הטיפול בבנה:

לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה': ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.

בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה ד', החלטנו לנסות טיפול ברטאלין. הרטאלין הפך אותו מילד שמח וחייכן למכונס בעצמו, חסר עניין חברתי ובעיקר עצוב. בהמשך, חווה ע' אירוע מפחיד של הזיות שלאחריו החלטנו שעלינו לחפש פתרונות אחרים שאינם כוללים רטאלין.

ע' טופל באומנויות, התאמן בקרטה, ביקר אצל פסיכולוג, קיבל שיעורי "הוראה מתקנת", רכב על סוסים, ניגן על גיטרה וחליל ועוד. כל אלו לא הצליחו להשקיט את נפשו הסוערת.

בכיתה ו' הגענו לד"ר פריד חרדים לבננו, חלוקים בדעותינו לגבי הטיפול, וחסרי כל ידע והבנה בתחום ההומאופתי.

שלושה שבועות לאחר תחילת הטיפול התקשרה המחנכת לספר בהתרגשות על השינוי הטוב שחל בהתנהגות של ע. בכיתה. במקביל ל"רגיעה" שחשנו בה גם בבית, התחיל ע. לגלות עניין רב במוסיקה, בנגינה בפסנתר ובהלחנה ואנחנו הרגשנו שמשהו עמוק בתוכו ניפתח.

השנים עברו וע' שהגיע לתיכון צעד לקראת בחינות הבגרות. המורים שלו ניסו לשכנע אותו ואותנו שייקח טיפול תרופתי לטובת ציוני הבגרות, ואנחנו ששוב היינו חלוקים בדעותינו בנושא, זוכרים היטב את העמדה הנחרצת שלך שהביעה התנגדות. בסופו של דבר, הכריע ע' שסרב לקחת כל טיפול תרופתי שעושה לו "לא טוב" וסיים את כל בחינות הבגרות "בהצלחה", גם אם לא "בהצטיינות".

עברנו שנים ארוכות ומורכבות ביחד, ובכל השנים הללו ליווית את ע. ואותנו כהומאופת וכרופא.אנחנו מאמינים שהטיפול שינה את מסלול חייו: עזר לו ל"קלף" מעליו קליפות שהיו מיותרות ולפגוש את עצמו. הטיפול סייע לו להתמודד עם הלקויות שלו ועזר לו להתפתח כאדם בוגר.

היום, שמונה שנים אחרי פגישתנו הראשונה, ע. שלנו בן 18, חניך בקורס טיס לאחר שעבר בהצלחה את כל המבדקים לקורס.

ואנחנו מודים לך על הכל: על דרכך המיוחדת, מסירותך ובעיקר על האמונה בע'.

אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
שלום שמי קובי פריד, אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, טיפלתי וחקרתי בבית חולים תל השומר מ- 2014, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה בבית חולים איכילוב. השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות וכרוניות, גופניות ונפשיות התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ.
אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ
בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
אולי יעניין אותך גם
בלוג

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית טיפולים הומאופתיים, שהוכחו כיעילים באמצעות מחקר, מספקים, בין היתר, גם תמיכה מקיפה לחולי סרטן הערמונית, ומתבצעים באמצעות שימוש בתרופות הומאופתיות המיוצרות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות, לצד צוות תמיכה ייעודי הזמין בטלפון בכל ימות השבוע. גישה זו מעניקה תמיכה הוליסטית לאתגרים הפיזיים והנפשיים שמציבים הטיפולים האונקולוגיים

קרא עוד »
בלוג

טיפול באלרגיה: פתרונות יעילים וטבעיים מעולם ההומאופתיה

הומאופתיה היא שיטה טבעית להקלת תסמיני והשפעות אלרגיות מבלי להסתמך על סטרואידים, אנטיהיסטמינים או התמודדות עם תופעות הלוואי שלהם. טיפול באלרגיה בגישה ההומאופתית מתאים לאנשים עם רגישויות לאבק או לקרדית אבק הבית; רגישויות לאבקנים; אנשים שחווים תגובות אלרגיות לבעלי חיים; או לאנשים שחווים תגובות אלרגיות שאינן מוסברות. המגבלות של טיפולי אלרגיה קונבנציונליים רוב טיפולי האלרגיה

קרא עוד »
בלוג

רפואה משלימה לילדים: הגישה האינטגרטיבית

בתחום הטיפול בילדים, הרפואה המשלימה מציעה גישה הוליסטית הנותנת מענה לצרכים הייחודיים של כל ילד. ד"ר קובי פריד, רופא והומאופת עם ניסיון שנפרש על פני למעלה מעשרים שנים ברפואה הקונבנציונלית ובהומאופתיה, מכין תוכניות רפואה משלימה לילדים בהתאמה אישית, כשהמטרה היא קידום בריאות ורווחה מיטביים. עם שילוב שתי השיטות, הוא מספק למטופליו גישה מקיפה ומטפחת לריפוי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן