top of page
logo_edited.png

שלום שמי קובי פריד ,אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה באיכילוב.

השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות

וכרוניות, גופניות ונפשיות

 

התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל

ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי


אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ

signture.png
img_01.png
אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך

תודה על הפניה

חרדות ופחדים של מבוגרים

להיפטר מחרדות ופחדים בלי תרופות ובלי תופעות לוואי

הרוב המכריע של המטופלים של ד״ר פריד מדווחים על החלמה מהפרעות החרדה ומהפחדים. החדשות הטובות: ככל שמצב החרדה אקוטי יותר, כך גדל הסיכוי שתחוו הקלה בפרק זמן קצר יותר.

 

למי מתאים הטיפול?

  • אנשים שחווים התקפי חרדה.

  • אנשים שסובלים מפחדים משתקים.

  • אנשים שחיים במצב קבוע של דאגה.

  • אנשים שאיכות חייהם נפגעה עקב פחדים וחרדות.

 

״כרופא הומאופת אני רואה את האדם כמכלול. כשמטופלים שמגיעים אליי עם הפרעת חרדה או עם פחדים בלתי מוסברים, דרך שיחה והתבוננות מקצועית בהם אני קודם כל לומד על אופיים, התנהגותם ועל בעיות נוספות שהיו להם ואולי עדיין קיימות. לאחר מכן, אני מברר אפיונים נוספים כמו הרגלי שינה ומצבם הפיזי, ורק אז אני בוחר את התרופה ההומאופתית המתאימה להם ביותר״, ד״ר פריד

פחדים וחרדות

כל אדם חווה פחד או חרדה בחייו, בין אם כילד או כאדם בוגר. הלב דופק לפני מצגת גדולה או מבחן קשה, יש לנו פרפרים בבטן לקראת פגישה עיוורת, אנחנו מודאגים מבעיות משפחתיות או נרעדים לקראת קבלת משוב מהממונה עלינו בעבודה. טבעי שנדאג, נפחד או נרגיש מתח במצב מבהיל או מלחיץ. למעשה, חרדה היא תגובה הישרדותית נורמלית של הגוף לסכנה, או אזעקה אוטומטית שמגיעה כשאנו מרגישים מאוימים. הדבר דורש טיפול כאשר הוא הופך כרוני ומשפיע על מהלך החיים התקין. במילים אחרות, כשדאגה, פחדים או חרדה מונעים מאנשים לחיות את חייהם ופוגעים קשות באיכות החיים שלהם, אז ככל הנראה הפחד הטבעי הופך למה שמוגדר כהפרעת חרדה.


הפרעות חרדה מתבטאות באופנים שונים אצל אנשים שונים. יש כאלה שחווים התקפי חרדה פתאומיים שמגיעים ללא התראה, ואחרים שנאבקים עם פחד משתק ורגעי, יש מי שנכנסים לפאניקה כשעליהם לדבר בפני קבוצת אנשים וכאלה שפשוט חיים במצב של דאגה קבועה ונבהלים מכלום ומהכול. הפרשנות האישית של האדם, בין אם זוהי פרשנות מודעת או לא, היא שקובעת אם החוויה תהיה חרדה משתקת או חוויה מלהיבה וממריצה לפעולה. כלומר, חרדה יכולה להיות נקודת שבירה לאדם אחד ונקודת פתיחה לאדם אחר.


התסמינים הפיזיים של החרדה הם מגוונים ונעים בין דפיקות לב מואצות, עור חיוור וזיעה, ובין מתח בשרירים, כאבי ראש ואינסומניה. תסמינים רגשיים של חרדה יכולים להיות הציפייה לגרוע מכל, חוסר מנוחה, תחושת איום והמתנה דרוכה ותמידית לסימנים של סכנה.


אנשים רבים שסובלים מפחד ומחרדה בוחרים בטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי, שפעמים רבות כולל תרופות פסיכיאטריות שעלולות לגרום לתופעות לוואי.


אם בשילוב עם הטיפולים הפסיכולוגיים והפסיכיאטריים ואם כטיפול יחיד, הטיפול ההומאופתי מסוגל לחלחל לרבדים רבים, ביניהם גם אלה הפיזיים, ובכך לחזק את כוחות הריפוי של המטופלים ואת היכולת שלהם להתמודד עם החרדה או הפחד.


החדשות הטובות הן שהסיכוי להחלים מהפרעות חרדה בעזרת טיפול הומאופתי הוא גבוה מאוד – כאמור, או בלי טיפול פסיכולוגי ותרופות פסיכיאטריות, או באופן שמשתלב בטיפולים אלה בצורה הרמונית. יתר על כן, ככל שמצב החרדה אקוטי יותר כך גדל הסיכוי לחוות הקלה בפרק זמן קצר יותר, אפילו תוך ימים ספורים.


הגישה הטיפולית

כהומאופת מומחה שהוא גם רופא, ד״ר פריד משלב את הידע שיש לו בשני תחומים רפואיים אלה ומתאים למטופליו תרופה הומאופתית שגם לוקחת בחשבון את הגורמים הרגשיים והפסיכולוגיים, וגם מותאמת לתסמינים הפיזיים הייחודיים שהם מציגים.


כל טיפול מלווה מתחילתו ועד סופו במעקב צמוד של ד״ר פריד וצוות המרפאה, שמורכב מאנשי מקצוע מתחום ההומאופתיה. המעקב כולל זמינות מעבר לשעות העבודה המקובלות והצוות גם יוזם יצירת קשר עם המטופלים כדי להתעדכן בהתקדמות הטיפול.


התהליך

  1. אבחון – כשהוא חובש הן את כובע הרופא והן את כובע ההומאופת, ד״ר פריד מבצע אבחון מקצועי ומקיף של סימטומי הפחדים והחרדה, בעיות פיזיות אחרות וכן של גורמים אחרים שיחד, יוצרים תמונה שלמה של המטופלים כמכלול.

  2. תרופה – התאמת התרופה ההומאופתית לשלל התופעות והמאפיינים שנצפו במהלך האבחון. בשלב זה גם יינתן הסבר מפורט על האופן שבו יתנהל הטיפול.

  3. עדכון – לאורך תקופת הטיפול שומרים צוות המרפאה וד"ר פריד על קשר טלפוני עם המטופלים ומתעדכנים בהתפתחויות שונות במצבם.

  4. מעקב – מדי חודש מתקיימת פגישת מעקב בקליניקה להערכת התגובה לתרופה והתקדמות הטיפול.

לכל אורך הטיפול, ד״ר פריד וצוות המרפאה זמינים למענה במקרים דחופים.


עדות אישית

"הגעתי לד"ר פריד בעקבות המלצה של חברה כדי לטפל בחרדות שמהן סבלתי. עברתי ילדות קשה שבמהלכה חוויתי נטישה ואלימות פיזית ומילולית, ואלה הטביעו בי חוסר אמון בעולם. כאשר הפכתי לאימא, התחילו החרדות לבריאות הילדים וכל הזמן הרגשתי שאני חייבת לבדוק שהם נושמים. היו בי חרדה ופחד שלא אהיה בשליטה. החרדות גם מנעו ממני ללכת לבדיקות רפואיות, מהפחד שמא יתגלה משהו בבדיקות, וגם פגעו ביכולת שלי לישון.


ד"ר פריד היה מאוד אדיב, קשוב, לא שיפוטי, הכיל את כל הדברים שאמרתי לו, הבין והתעניין. קיבלתי ממנו הסבר על הומאופתיה ועל הרמדי, וגם עצות טובות לחיים. היה חשוב לו לחשוף את כוח הרצון שבי.


התחלתי בטיפול לפי ההנחיות ולאט לאט החרדות התחילו להירגע. הרגשתי שיש לי כתף ועזרה. ככל שנמשך הטיפול, כך הלכו ופחתו החרדות והמחשבות הרעות, והפסקתי להתכווץ ולהזיע במצבים שבעבר גרמו לי לתחושת פחד.


היום חל שיפור ניכר, קל לי יותר ואני יודעת ומצליחה להתמודד."



 

"הגעתי לד"ר פריד כי רציתי להפסיק את הטיפול בציפרלקס. בעקבות תקופה של לחצים גדולים בעבודה,

התחלתי לחוות תופעות של חרדה שבעקבותיהן פניתי לרופא המשפחה. הרופא רשם לי טיפול של 10 מיליגרם ציפרלקס ליום. בעקבות הטיפול התרופתי אומנם חל שיפור במצבי, אבל במקביל עליתי מאוד במשקל וזה גרם לי למפח נפש רציני.

פניתי לד"ר פריד בעקבות המלצה של חברה שהצליחה להיגמל  מציפרלקס בעזרתו ולהרגיש טוב. במקביל לתחילת טיפול יומי בתרופה הומאופתית, התחלתי תחת השגחתו בהפחתה הדרגתית ואיטית של הציפרלקס. היום אני כבר כמה חודשים ללא ציפרלקס, מרגישה טוב, חזרתי למשקלי הרגיל, אני עושה ספורט ומרגישה אופטימית".



929 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קשב וריכוז

לראשונה שמענו על הומיאופתיה מחברה. היינו הורים צעירים ובננו הבכור ע. עמד לסיים את כיתה ה':

ילד מקסים וקטנטן שאובחן כבר בכיתה ג' כבעל לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז.

בבית הספר התקשה להיות מרוכז בשיעור, הפריע לעצמו ולחבריו והדרך ה"מקובלת" הייתה לאפשר לו לבלות מחוץ לכיתה. בתחילת כיתה ד', החלטנו לנסות טיפול ברטאלין

bottom of page