חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גיל המעבר טיפול טבעי: שיטת הרפואה האינטגרטיבית

תוכן עניינים

נשים מבקשות סיוע ותמיכה בהתמודדות עם תסמינים רפואיים ופסיכולוגיים של גיל המעבר, ופונות למרפאה שלי לקבל טיפול הומאופתי. מבחינתן, השגת איזון בין אינספור ציפיות אישיות וחברתיות – מקידום קריירה ועד לתפקידים מקצועיים לבין השינויים הפיזיולוגיים ,הקוגניטיביים והפסיכולוגים הקורים בגיל המעבר – היא קשה, ולעתים קרובות משאירה אותן מותשות, בהיבט הגופני והנפשי.
הומאופתיה מציעה תמיכה הוליסטית לרווחה גופנית ונפשית, להתמודדות נכונה וללא תרופות או טיפולים פולשניים, עם תסמיני גיל המעבר טיפול טבעי שפיתחתי, ושעליו ארחיב במאמר זה.

גיל המעבר טיפול טבעי מאופיין בשילוב הומאופתיה עם רפואה קונבנציונלית

הומאופתיה פותחה לפני מאתיים שנים על ידי סמואל הנמן, רופא גרמני, והיא מבוססת על שימוש ביכולות הריפוי הטבעיות של הגוף. בטיפול האינטגרטיבי אני משלב רפואה קונבנציונלית עם הומאופתיה, ומרכיב לכל מטופלת תוכנית טיפול אישית.
מהות טיפול טבעי לגיל המעבר טמונה בטיפוח מערכת יחסים המושתת על אמון ותקשורת החיוניים לתוצאות מוצלחות. בגיל המעבר, כששינויים הורמונליים מציגים שפע של תסמינים כמו גלי חום ושינויים במצב הרוח, התערבויות הומאופתיות אינטגרטיביות מציעות הקלה ומסלול התמודדות יעיל עם מעבר החיים הטבעי הזה.

טיפול טבעי לגיל המעבר - אישה בגיל המעבר על רקע שדה פרחים

טיפול הומאופתי מקיף לגיל המעבר

במסגרת הטיפול ההומאופתי האינטגרטיבי, אני משלב את המומחיות הרפואית שלי עם שנים של ניסיון בטיפול הומאופתי מקיף, בגישה ייחודית שמעצימה את המטופלות על ידי שילוב של שיטות קונבנציונליות והומאופתיות.
נשים רבות בגיל המעבר מסתמכות על תרופות קונבנציונליות לטיפול בתסמינים. הומאופתיה אינטגרטיבית מאפשרת לקיים טיפולים אלו במקביל, בגישה שבה כל טיפול משלים את השני ללא קונפליקט. גישה כפולה זו מציעה את היתרונות של שני העולמות, תוך מיקסום הפוטנציאל הטיפולי.

אבחון מקיף

התאמת תרופות הומאופתיות מתבצעת בהתאם לצרכים האישיים לאחר הערכה מדוקדקת של ההיסטוריה הרפואית, הטיפולים הנוכחיים והרווחה הכללית. הקו המנחה העיקרי להצלחת הטיפול הוא הקשר המטפח בין רופא הומאופתיה למטופל, עם הצבת עדיפות על תקשורת פתוחה, מתן תמיכה והכוונה שבעה ימים בשבוע. דיאלוג רציף מבטיח שהטיפול יישאר מגיב ויעיל.

הגישה האינטגרטיבית לגיל המעבר והסוגיות המטופלות

הגישה האינטגרטיבית שלי לגיל המעבר כרוכה בהערכה מלאה של הגורמים לחוסר האיזון באורח החיים של המטופלת, במטרה להציע טיפול מקיף ומדויק. מטרת הטיפול להעצים כל מטופלת כך שיהיה לה את המידע השלם הדרוש לשיפור הבריאות ונקיטה בצעדים לתיקון חוסר האיזון.
בחלק מהמקרים, ניתן לסייע למטופלות להשיג מטרות אלו באמצעות שילוב תרגילי גוף-נפש, קביעת תרופה הומאופתית מותאמת אישית, שינויים תזונתיים, ולפעמים בשילוב גישות רפואיות קונבנציונליות.
גלי חום הם דוגמה טובה לתסמין שמתאים להתמודדות בעזרת כמה גישות אינטגרטיביות אפשריות, מדיטציה היא שיטה יעילה להתמודדות עם גלי חום, עם השפעה על היבט גוף-נפש לשינוי רמות הלחץ. גם לתזונה נכונה יש תפקיד חשוב בהפגת תסמיני גלי החום, ובחלק מהמקרים אמליץ על דיקור. כל אלו בשילוב טיפול הומאופתי יעיל ומדויק יסייעו במקרים רבים להשגת הקלה בתסמינים.

שאלות ותשובות

למה לבחור טיפול הומאופתי לגיל המעבר?

נשים בגיל המעבר פונות לטיפול הומאופתי ממגוון סיבות חשובות:
• השגת הקלה טיפולית לתסמיני גיל המעבר, ללא סיכונים של תרופות כימיות.
• גישת טיפול של רופא ותיק עם מומחיות בהומאופתיה.
• שיפור הטיפולים הקונבנציונליים והפחתת ההסתמכות על תרופות.
• הקלה על תסמינים נפשיים של גיל המעבר.
• טיפול בהפרעות שינה, שיפור איכות השינה וחיוניות התפקוד בחיי היומיום.

מתי מטופלות צריכות להגיע למרכז להומאופתיה – האם יש זמן אופטימלי?

במקרים רבים, מטופלות ממתינות עד שמתחילים התסמינים – לפעמים חצי שנה עד שנה מתחילת הופעתם. אני ממליץ להתחיל את הטיפול מוקדם ככל הניתן , רצוי בסמוך להתחלה ראשונית של הסימפטומים, כדי למקסם את אפשרויות ההקלה וההצלחה של הטיפול ההומאופתי האינטגרטיבי.

למה טיפול רפואי אינטגרטיבי מותאם אישית כל כך חשוב, במיוחד עבור נשים המתקרבות ו/או חוות תסמיני גיל המעבר?

מנקודת המבט שלי, לא כל הנשים חוות את תסמיני גיל המעבר מאותה סיבה או באותה דרך. נשים עוברות תהליכים פיזיולוגיים שונים, ולכן אני מסתמך על גישה מקיפה להערכת כל מטופלת בנפרד כדי לראות כיצד ניתן לעזור בצורה הטובה ביותר.
המפגש האישי יתחיל עם לקיחת היסטוריה רפואית מקיפה מאוד, בחינת הרגלי התזונה, אורח חיים, פעילות גופנית, רמות מתח ואפילו מערכות יחסים.
ע"פ המידע והנתונים אמליץ תוכנית מקיפה של גיל המעבר טיפול טבעי כדי להשיג רווחה והקלה משמעותית בתסמינים.

האם טיפול הומאופתי בטוח ויעיל לנשים בגיל המעבר?

בהחלט. יש לי ניסיון מקצועי רב ומוכח בטיפול הומאופתי אינטגרטיבי בטוח ויעיל, כולל מחקרים רפואיים מוצלחים, שמאופיין בפרופיל גבוה של בטיחות. אחד ההיבטים המרגיעים ביותר שלו הוא נדירות תופעות הלוואי הנלוות, מה שהופך אותו לבחירה מועדפת מבחינת נשים רבות שמעוניינות בטיפול המשתמש ביכולות הטבעיות של הגוף.

אני מזמין אותך לפנות אליי, בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
שלום שמי קובי פריד, אני רופא והומאופת, מטפל בהומאופתיה במרפאתי מ 1997, טיפלתי וחקרתי בבית חולים תל השומר מ- 2014, ניהלתי את היחידה לרפואה משלימה בבית חולים איכילוב. השילוב של ידע רפואי וטיפול הומאופתי מוצלח באלפי מטופלות ומטופלים מגיל ינקות ועד קשישים הוביל אותי לפתח שיטת טיפול הומאופתית ייחודית המאפשרת הקלה וריפוי במגוון רחב של בעיות אקוטיות וכרוניות, גופניות ונפשיות התשוקה שלי לעזור, לרפא ולהקל על סבל ומכאוב ושיטת הטיפול הייחודית, מאפשרים לי להתאים לכל מטופל ומטופלת טיפול המחולל ריפוי אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ.
אני מזמין אותך ליצור קשר ולהתייעץ
בכל בעיה הצוות שלי ואני נשמח לעמוד לרשותך
אולי יעניין אותך גם
בלוג

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית

טיפול טבעי בתופעות הלוואי מהטיפול האונקולוגי בסרטן הערמונית: תמיכה הומאופתית טיפולים הומאופתיים, שהוכחו כיעילים באמצעות מחקר, מספקים, בין היתר, גם תמיכה מקיפה לחולי סרטן הערמונית, ומתבצעים באמצעות שימוש בתרופות הומאופתיות המיוצרות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות, לצד צוות תמיכה ייעודי הזמין בטלפון בכל ימות השבוע. גישה זו מעניקה תמיכה הוליסטית לאתגרים הפיזיים והנפשיים שמציבים הטיפולים האונקולוגיים

קרא עוד »
בלוג

טיפול באלרגיה: פתרונות יעילים וטבעיים מעולם ההומאופתיה

הומאופתיה היא שיטה טבעית להקלת תסמיני והשפעות אלרגיות מבלי להסתמך על סטרואידים, אנטיהיסטמינים או התמודדות עם תופעות הלוואי שלהם. טיפול באלרגיה בגישה ההומאופתית מתאים לאנשים עם רגישויות לאבק או לקרדית אבק הבית; רגישויות לאבקנים; אנשים שחווים תגובות אלרגיות לבעלי חיים; או לאנשים שחווים תגובות אלרגיות שאינן מוסברות. המגבלות של טיפולי אלרגיה קונבנציונליים רוב טיפולי האלרגיה

קרא עוד »
בלוג

רפואה משלימה לילדים: הגישה האינטגרטיבית

בתחום הטיפול בילדים, הרפואה המשלימה מציעה גישה הוליסטית הנותנת מענה לצרכים הייחודיים של כל ילד. ד"ר קובי פריד, רופא והומאופת עם ניסיון שנפרש על פני למעלה מעשרים שנים ברפואה הקונבנציונלית ובהומאופתיה, מכין תוכניות רפואה משלימה לילדים בהתאמה אישית, כשהמטרה היא קידום בריאות ורווחה מיטביים. עם שילוב שתי השיטות, הוא מספק למטופליו גישה מקיפה ומטפחת לריפוי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן