ד”ר פריד
הגעה עם waze

כל הטיפולים

אלרגיה

האף נוזל? האלרגיה משתוללת? לא נכנעים להתעטשויות!

אף נוזל, גירוד בעיניים ועור מגורה, הם תופעות לא נעימות של אלרגיות מסוגים שונים. מעין תחושת חולי ללא חום וכאבים שהיא ללא ספק מציקה ומפריעה לאיכות החיים.

כיצד מתפתחת אלרגיה?

המערכת החיסונית שלנו אחראית להגן על גופנו מפני פלישה של גופים זרים שעלולים לפגוע בנו. אלרגיה היא תגובה מוגזמת של מערכת החיסון, אשר בשל שיבוש מסוים, מגיבה בעוצמה ורגישות גבוהות לחומרים הסובבים אותנו ושאינם אמורים להוות סיכון עבורנו. אלרגיה יכולה להתפתח כתוצאה מחשיפה לאבק, סוגי מזון שונים, מגע עם בעלי חיים, תמרוקים, בשמים ועוד.

האלרגיה יכולה להתבטא בקשיי נשימה, התעטשויות רבות, דלקות בעיניים, ולעיתים אף בעיות עיכול או פריחות עוריות. היא גורמת לסובלים ממנה לאי נוחות רבה, הפרעה בתפקוד היומי וירידה באיכות החיים.

אלרגיה, שאינה מטופלת כראוי, יכולה להחמיר ואף לגרום לסכנת חיים.

אופן הטיפול הרפואי באלרגיות הינו מתן סטרואידים, להם תופעות לוואי רבות ושונות אשר יכולות לגרום לכם ולילדכם אי נוחות וסבל רב.

האם תוכלו להפסיק לסבול מאלרגיה, ולהפסיק את השימוש המתמשך בתרופות?
מניסיוני, התשובה היא כן.
טיפול הומאופתי הניתן על ידי מומחים בנושא, מותאם אישית לכל מטופל ויכול לסייע בריפוי אלרגיה וחיזוק מערכת החיסון בצורה בטוחה, כך שתלחם בעצמה בתופעה, ללא שימוש בסטרואידים.

אורטיקריה – די לגרד
תופעה נוספת שמופיעה בעקבות אלרגיה, אך לעיתים נובעת גם מבעיות פנימיות, היא האורטיקריה. מדובר בתפרחת עורית, המתבטאת בדרך כלל בהופעה פתאומית ולא צפויה של נגעים אדומים ומגרדים על פני העור. הנגעים "נודדים" בדרך כלל ממקום למקום על פני הגוף, והסבל הגדול הנגרם מהם פוגע בשגרה ובאיכות החיים של כל אדם הסובל ממנה.
התפרחת יכולה להתפתח כתגובה אלרגית, על רקע מתח נפשי או גורמים בלתי ידועים.

האם ניתן לרפא אורטיקריה ללא שימוש בסטרואידים?
גם במקרה זה ,התשובה שלי היא כן. טיפול הומאופתי, בניגוד לשימוש בסטרואידים, הוא בטוח ואינו מאופיין בתופעות לוואי. הטיפול יעיל להקלה ואף העלמה של אורטיקריה הנגרמת מסיבות שונות. הטיפול מתאים לילדים, נוער ומבוגרים.

מדוע כדאי לפנות אליי לטיפול הומאופתי לטיפול באלרגיה ו/או אורטיקריה?
במרפאה אני מטפל בהצלחה במטופלים רבים הסובלים מתופעות אלו. במהלך הטיפול חווים המטופלים ירידה בתדירות הופעת הגרד ובעוצמתו - עד להיעלמותו המוחלטת. הטיפול יאפשר לכם להימנע או להפחית את כמות הסטרואידים והכדורים בהם אתם עושים שימוש היום.